wtorek, 5 marca 2013

Coś ode mnie





9 komentarzy:

  1. Hej co z Tobą??
    Chyba nie zrezygnowałas?? Z moich obliczen wynika ze miałabys dZis ost dzien z Jiilian;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety musiałam zrezygnować z aktywności fizycznej -> problemy zdrowotne : ) jak tylko wrócę "do siebie" to dalej ćwiczę lecz nie wracam już do Jillian ; ) prawdopodobnie zacznę Be Fit in 90 ; )

      Usuń
  2. Ja też zaczęłam z Julian ale zrezygnowałam po pierwszym levelu i zaczeła Be Fit in 90 i jest o wiele lepszy i ciekawszy, naprawde polecam:) i czekam na kolejne wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twoje cytaty :) sa mega motywujace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podkradlam Ci 3 cytaty :) jezeli nie wyrazasz zgody to je usune?
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu! ; ) Nie wrzucam tu tego tylko dla siebie ;)

      Usuń
  5. Kochana trafiłam do Ciebie ze stylowych :) Będę zaglądać częściej i czkamy na Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń