niedziela, 3 marca 2013

Koktajle owocowe


Koktajle owocowe to mój ulubiony pomysł na śniadanie czy podwieczorek. Zrobione ze świeżych owoców, z dodatkiem jogurtu naturalnego są sycące i pyszne! No i świetne na orzeźwienie ; )

Jak dotąd próbowałam tylko:
kiwi + jogurt naturalny
truskawki + jogurt naturalny
 banan + jogurt naturalny

I ten który mi najbardziej smakuje:
truskawki + banan + jogurt naturalny

Mam w planie pokombinować jeszcze z innymi owocami : )
Bo koktajle które do tej pory robiłam są banalne ; )  

2 komentarze:

  1. No i niestety... nastąpiło ważenie i mierzenie i właściwie bez zmian wszystko :(... ale nie odpuszczam, odwaliłam właśnie 1 dzień 2go levelu i liczę na to że będzie lepiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletnie nic się nie zmieniło? Szkoda.. : ) ćwicz dalej!

      Usuń